пʼятниця, 16 січня 2015 р.

Планшет вже не торт


У 2010 році компанія Apple представила перше покоління свого планшетного комп’ютера iPad. Він хоч і був далеко не першим у своєму роді, але саме завдяки йому на ринку планшетів відбувся справжній вибух. Усі великі корпорації одразу ж
почали випускати свої версії планшетів у різних формах, з різною діагоналлю, із стилусами і без.
Але пройшло досить часу і ринок планшетів повільно йде на спад. Як зазначають аналітики, це відбувається з кількох причин.

По-перше, це «плафони», або смартпеди. Тобто смартфони з великою діагоналлю екрану. Перевагою планшетів є велика діагональ екрану, на якому зручно переглядати фото і відео або грати в ігри. Але якщо в смартфону діагональ 5 дюймів і більше, то це можна без проблем зробити на ньому, відмовившись таким чином від використання планшету.

По-друге, це те що планшети покупці оновлюють не при кожному виході нового покоління. І це випливає із вище наведеного сценарію. Тобто коли той же сматрпед справляється із всіма потрібними завданнями і «тягне» нові ігри, то планшет стає домашнім девайсом для інтернет-браузингу та перегляду того ж медіаконтенту. І взявши для прикладу ту ж компанію Apple, iPad 2 ще й досі підтримує останню версію операційної системи iOS 8.1 і з легкістю справляється з браузером і фільмами. Тоді де сенс оновлюватись до наступних поколінь?! А ігри можна і смартфоні пограти…

Звичайно планшети й досі є потрібними і їх будуть купувати, і є люди, які оновлюються при кожному поколінні. Але для пересічного користувача ситуація описана вище…

Немає коментарів:

Дописати коментар