У
2010 році компанія Apple представила перше покоління свого
планшетного комп’ютера iPad. Він хоч і був далеко не
першим у своєму роді, але саме завдяки йому на ринку планшетів відбувся
справжній вибух. Усі великі корпорації одразу ж
почали випускати свої версії
планшетів у різних формах, з різною діагоналлю, із стилусами і без.
Але
пройшло досить часу і ринок планшетів повільно йде на спад. Як зазначають
аналітики, це відбувається з кількох причин.
По-перше,
це «плафони», або смартпеди. Тобто смартфони з великою діагоналлю екрану. Перевагою планшетів
є велика діагональ екрану, на якому зручно переглядати фото і відео або грати в
ігри. Але якщо в смартфону діагональ 5 дюймів і більше, то це можна без проблем
зробити на ньому, відмовившись таким чином від використання планшету.
По-друге,
це те що планшети покупці оновлюють не при кожному виході нового покоління. І це
випливає із вище наведеного сценарію. Тобто коли той же сматрпед справляється із
всіма потрібними завданнями і «тягне» нові ігри, то планшет стає домашнім
девайсом для інтернет-браузингу та перегляду того ж медіаконтенту. І взявши для
прикладу ту ж компанію Apple, iPad 2
ще й досі підтримує останню версію операційної системи iOS 8.1 і з легкістю
справляється з браузером і фільмами. Тоді де сенс оновлюватись до наступних
поколінь?! А ігри можна і смартфоні пограти…
Звичайно
планшети й досі є потрібними і їх будуть купувати, і є люди, які оновлюються
при кожному поколінні. Але для пересічного користувача ситуація описана вище…
Немає коментарів:
Дописати коментар